Під час нашої прогулянки ми відвідаємо міст метро, причали, Наводницький парк, пам’ятник засновникам Києва та міст Патона. Прогулянка вздовж води завжди надихає! Як відомо, чудова Коко Шанель вважала, що на березі водойми розгладжуються зморшки душі.
Під час нашої прогулянки ми згадаємо сторінки історії київських переправ і мостів – від часів Києвого перевозу, від легендарного князя Кия, якого деякі історики вважають перевізником; тимчасових споруд і нереалізованих проектів до сучасних будівель.
Наші мости проектували та будували такі видатні інженери: Є. Патон, Г. Фукс, А. Струве, Ч. Віньоль, І. Баренбойм. Судноплавство налагоджували магнат Михайло Воронцов, купець Давид Марголін, промисловці-садівники Симиренки, інженер-гідротехнік Микола Максимович. Подивимося на витвори скульптора Василя Бородая – ладдю з легендарними засновниками Києва і Матір'ю-Батьківщиною.
З кожним нашим мостом пов'язана захоплива історія, видатні особистості, забуті таємниці. Століттями подорожуючі обирали собі переправи: Спаську, Подільську, Видубицький. У 1853 році світ побачив Ланцюговий міст, що нагадував про хрещення князя Аскольда. Про будівництво цього мосту з гумором розповів письменник Микола Лєсков. Через 20 років неподалік був зведений залізничний міст, досить складний проект інженера Струве Арманда. У буремному ХХ-му столітті мости знищувалися та будувались, життя продовжувалось та потребувало все більше сполучень між правим та лівим берегами. Через кілька років після війни, у 1953 році побачив життя унікальний суцільнозварний міст, названий на честь його творця – Євгена Патона, споруджений через 100 років після Ланцюгового мосту. А потім з'явилися Парковий пішохідний міст, зведений в 1957 році, вантовий Гаванський міст 1963-го року, міст метро почав роботу в 1965 році, Північний міст 1976-го року введення в експлуатацію, Південний же міст досить молодий, 1990-й рік подарував нам цей чудовий міст.